Impressum/Algemene Voorwaarden
Bedrijfsnaam: Daily Men barbershop
Eigenaar: T.D.S. Valkenberg
Vestigingsadres: Kievitlaan 29, 1742 AB Schagen, Nederland
E-mail: [email protected]
KvK-nummer: 68656084
BTW-nummer: NL002091381B09
Behandelingsvoorwaarden:
- Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke overeenkomst tussen Daily Men barbershop en de klant, waarbij de klant deze algemene voorwaarden heeft aanvaard.
- Eventuele afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn alleen geldig als ze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
- Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van Daily Men barbershop zijn niet bindend.
- Tenzij anders aangegeven, zijn alle aanbiedingen vrijblijvend.
Tarieven:
- Een samengestelde prijsopgave verplicht de kapper niet tot het uitvoeren van een deel van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
- De klant verbindt zich ertoe de afgesproken prijs met de kapper te betalen. Als dit niet voorafgaand aan de behandeling is besproken, wordt ervan uitgegaan dat de klant op de hoogte is van onze tarieven. Onze tarieven zijn te vinden op onze website.
Annuleren:
- De klant dient een afspraak ten minste 12 uur van tevoren te annuleren.
- Bij annulering binnen 12 uur kan de kapper kosten in rekening brengen.
- Als de klant 5 minuten te laat is op het afgesproken tijdstip, moeten we helaas de behandeling annuleren. We hebben een strak schema waarbij vertraging ons programma kan verstoren.
Aansprakelijkheid:
- De kapper garandeert dat de behandeling in de kapsalon voldoet aan de vereisten van vakbekwaamheid, waarbij gebruik wordt gemaakt van deugdelijke middelen en materialen.
- De kapper mag ervan uitgaan dat de klant in goede lichamelijke conditie verkeert, tenzij anders aangegeven door de klant. De klant moet vooraf eventuele omstandigheden melden die van invloed kunnen zijn op het resultaat van de behandeling of ongewenste bijwerkingen kunnen veroorzaken, zoals medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Het gebruik van Hennapoeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten kan ook invloed hebben op het eindresultaat.
- Als de behandeling niet aan de verwachtingen van de klant voldoet, kan de klant een klacht indienen bij de kapper. De klacht moet binnen 1 week na de behandeling aan de kapper worden gemeld.
- De klant moet de kapper de mogelijkheid bieden om de klacht op te lossen door middel van een nieuwe behandeling. De kapper is niet verplicht om geld terug te geven aan de klant bij ontevredenheid. Het streven is altijd om de klant tevreden te stellen.
- De kapper aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid als de klant tegen het advies in toch bepaalde werkzaamheden wil laten uitvoeren.
- Als u schriftelijk wilt reageren op de algemene voorwaarden, kunt u mailen naar [email protected] Wij streven ernaar om binnen 72 uur te reageren.